wyszukiwanie ofert

nieruchomość

typ transakcji

miejscowość

cena

powierzchnia

pokoi

symbol

Zarządzanie nieruchomościami

TEMPO S.A. to Firma wyspecjalizowana w zarządzaniu nieruchomościami, działająca z dużym powodzeniem na wrocławskim rynku przez prawie 20 lat. Wysoka jakość świadczonych przez Spółkę usług wyznacza zarządzanie kilkunastoma nieruchomościami własnymi, położonymi we Wrocławiu, Wałbrzychu i Lesznie . Połączenie wieloletniego doświadczenia i nowoczesnych technik zarządzania gwarantuje bezpieczeństwo powierzenia Spółce TEMPO Twoich nieruchomości. W ramach świadczonych usług zapewniamy wspólnotom i właścicielom obiektów obsługę finansową, administracyjną, windykacyjną, techniczną oraz prawną Waszych nieruchomości. [+] więcej

Zarządzanie nieruchomością polega na podejmowaniu decyzji oraz na dokonywaniu czynności celem utrzymywania jej zgodnie z przeznaczeniem, w odpowiednim  stanie technicznym i wizualnym, a także do odpowiedniego inwestowania w zakresie tej nieruchomości. Zarządzanie nieruchomością jest działalnością zawodową wykonywaną przez zarządców nieruchomościami na zasadach określonych w  aktach prawnych.

Zarządca nieruchomością lub przedsiębiorca działa na podstawie umowy o zarządzanie nieruchomością.

Czynności zwykłego zarządu

  • wykonywanie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej 
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji użytkowej budynku 
  • zlecanie napraw i konserwacji 
  • prowadzenie spraw księgowych 
  • kontrola stanu budynku 
  • zapewnienie dostaw mediów 
  • ubezpieczenie nieruchomości 
  • zapewnienie czystości i higieny na terenie nieruchomości wspólnej 
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności zarządu 
  • prowadzenie spisu lokali i członków Wspólnoty Mieszkaniowej 
  • organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej. 

Czynności przekraczające zakres zwykłego zarządu

  • udzielenie zgody na zmianę wysokości udziałów we współwłasności, 
  • ustalenie części kosztów związanych z eksploatacją urządzeń, 
  • ustalenie wysokości opłat wymaganych na pokrycie kosztów zarządu, 
  • zmiana przeznaczenia części nieruchomości wspólnej, 
  • udzielenie zgody na nadbudowę lub przebudowę nieruchomości wspólnej, 
  • udzielenie zgody na ustanowienie odrębnej własności lokalu i rozporządzenie tym lokalem, 
  • dokonanie podziału, 
  • nabycie nieruchomości, 
  • ustalenie wysokości wynagrodzenia zarządu lub zarządcy, 
  • udzielenie zgody na podział nieruchomości. 

Zachęcamy Państwa również do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu i sprzedaży mieszkań oraz nieruchomości komercyjnych.